Zaproszenia na sesje fotograficzne

Żeby wykonać takie zaproszenia nie trzeba mieć precyzyjnych nożyczek, ozdobnego dziurkacza czy specjalnych szablonów. Ale trzeba mieć w sobie dużo pasji i chęci. Owszem, ‚przecież można takie wydrukować/zamówić’. Gdybym nie kochała rękodzieła, pewnie też bym tak mówiła.

2

Ale skoro już mi się chciało, to powiem pokrótce, jak to było:

1. Za formę wybrałam blok techniczny, którego kartki przecięłam na pół, a później na pół złożyłam.

2. Wybrałam papiery, które jako tako do siebie pasowały kolorystycznie.

3. Siedziałam i mozolnie wycinałam wszystkie prostokąty i koła. Przyklejełam je do siebie taśmą dwustronną.

4. Coś tam dorysowalam cienkopisem i coś tam dokleiłam klejem na gorąco, co nadało charakteru całemu zaproszeniu. 🙂

3

4

Do wykonania takich ręcznych zaproszeń zainspirował mnie (tu zareklamuję już po raz drugi, bo pierwszy był przy ozdabianiu pudełka) blog MarysJi, której jestem cichą fanką. Robi piękne rzeczy i widać, że ma już w tym niemałe doświadczenie. Poziom prac nie do przebicia.

1niemarysia

2 thoughts on “Zaproszenia na sesje fotograficzne

Skomentuj

