Camera Creatures

Camera Creatures to ręcznie wykonywane sympatyczne maskotki na obiektyw służące do fotografowania dzieci. A właściwie do skupienia ich uwagi i wzroku na obiektywie. Są kolorowe i dodatkowo mają wszytą piszczałkę, więc nie trudno zainteresować nimi maluchy.

IMG_6392

Widziałam takie tylko w sklepach internetowych. Jednak cena (i jeszcze z przesyłką) nie była zachęcająca. Zrobiłam więc samodzielnie:

  1. Kupiłam szerokie gumki do włosów, watę, zestaw filcu, oczka, mulinę i piszczałki. Tych ostatnich długo szukałam w hurtowniach zabawek. Jednak okazuje się, że można je dostać w sklepach… zoologicznych!
  2. Każdą gumkę rozszyłam, włożyłam piszczałke i dopełniłam watą. A potem już pozostało za pomocą filcu i muliny nadać im formę sympatycznych zwierzątek.

IMG_6394

To dopiero pierwsze sztuki. W planie mam wykonanie jeszcze wielu wzorów. Sama nie zajmuję się fotografią, lecz mam wielu znajomych fotografów i właśnie z myślą o nich przygotowałam coś takiego.

IMG_6396

A jak to działa, prezentuje poniższy filmik:

niemarysia

One thought on “Camera Creatures

Skomentuj

