Wielkanocny wianek

Nowa odsłona świątecznego wieńca. Tym razem nie bożonarodzeniowy jak poprzednio, lecz wielkanocny. Nabrałam już wprawy więc jego wykonanie nie zajęło mi dużo czasu. Potrzebna jest jednak styropianowa forma – i tu niestety nie wiem, czy do osiągnięcia gdzieś w tym czasie. Mi została z grudnia. 😉

IMG_6356

Wspomnianą styropianową formę dokładnie owinęłam włóczką, przyklejając do formy tylko jej początek i koniec. Tu kolor był różowy, jednak gdyby udało mi się znaleźć żywy żółty czy zielony, wtedy wianek nabrałby jeszcze bardziej wiosennego charakteru. Kokarda powstała z prostokątnego kawałka filcu i wstążki i przyklejona na gorąco. Cała reszta to pojedyncze małe ozdoby, które odpadły ze starych stroików i również zostały szybko i łatwo przyklejone na gorąco. Tak wykonany i zapakowany wianek powędrował już do babci. 😉

IMG_6342

Zachęcam do wykonania własnych!

niemarysia

Skomentuj

