Metamorfoza pisanek

Od dwudziestu paru lat w naszym domu na Wielkanoc wyjmowane były takie oto drewniane pisanki. Choć może komuś się one spodobają, nam przez ten czas bardzo się ‚opatrzyły’. Wpadłam więc na pomysł, by je przemalować, inaczej wyeksponować, ozdobić na swój sposób. I na tym właśnie polegała ich metamorfoza.

IMG_6415

Co dokładnie się wydarzyło?

1. Pomalowałam pisanki farbami akrylowymi. Etap ten mocno rozciągnął mi się w czasie, bo farbę nakładałam trzykrotnie. Kupione były w supermarkecie. Tak samo wykonane pisanki przedstawiałam już jako wielkanocne króliczki.

2. Nałożyłam lakier akrylowy do drewna kupiony w sklepie budowlanym.

3. Taśmą dwustronną dokleiłam ‚trawkę’ z wzorzystych papierów. Gorącym klejem przyczepiłam kolorowe motylki z papieru i filcu.

4. Wyeksponowałam je na świecznikach na wysokie świeczki. Dobrze wygladałyby też w kieliszkach do jajek, lecz takowych nie posiadam.

IMG_6405Choć był to mały projekt, muszę przyznać, że pochłonął mi sporo czasu. Zdecydowanie szybciej i taniej byłoby kupić nowe pisanki w supermarkecie. Mimo wszystko jestem zadowolona z efektu. 🙂

IMG_6402niemarysia

One thought on “Metamorfoza pisanek

Skomentuj

