Ulubione cytaty w ramkach

Moja mama nauczyła się już, że przed wyrzuceniem czegoś zniszczonego warto zapytać, czy nie zechciałabym nadać drugiego życia tej staroci. Tak było w przypadku małych akwarelowych obrazków kupionych gdzieś na targu dwie dekady temu. Choć kiedyś rzeczywiście wisiały na naszych ścianach, od paru lat jednak leżakowały w szufladzie obłamane i pożółkłe. To z nich właśnie powstały te oprawione napisy.

1

Znów zapomniałam, by przed zabraniem się do pracy zrobic zdjęcie oryginału. Musicie mi jednak uwierzyć na słowo, że ramki te wygladały nieco podobnie jak poniższe.

2źródło: projekt-rodzice.blogspot.com


Co sie wydarzyło?

1. Porządnie wyczyściłam ramki z kurzu.

2. Na nowo skleiłam je klejem na gorąco.

3. Trzykrotnie pomalowałam białą farbą akrylową. (za 6 sporych tubek w Lidlu zapłaciłam 20 zł. Zużyłam może 1/5 tej białej tubki. Na wszystkie pozostałe kolory też mam już pomysły, które ukażą się niebawem – odnowa pisanek, małego krzesełka i skrzynia na balkon – więc nic się nie zmarnuje i był to przemyślany zakup).

4. Na wzorzystej kartce wydrukowałam swoje ulubione cytaty obrobione w zwykłym programie tekstowym.

5. Przycięłam kartki do rozmiaru i podkleiłam tekturą z bloku technicznego.

6. Włożyłam tło w ramki.

3

Choć początkowo miały zawisnąć na ścianie obok siebie, stwierdziłam, że jednak lepiej i ciekawiej wyglądają stojąc na półkach oparte np. o wazon.

4Gdybyście poszukali w magazynach z dekoracją wnętrz, okazało by się, że takie oprawione teksty są modne już od jakiegoś czasu. Lecz to te zrobione samodzielnie cieszą podwójnie. 🙂

niemarysia

Skomentuj

