Weselna Księga Gości

Oto jedna z ważniejszych moich prac. Dlaczego ważniejsza? Była upominkiem, który będzie służyć bliskiej mi osobie podczas najpiękniejszego dnia w jej życiu, a również później – zapewne długie lata. Bardzo dbałam więc o estetykę wykonania, a samo przemyślanie co, jak i z czego zrobić trwało, bagatela, ze dwa miesiące. 😉

1

To z czego wykonałam księgę, znalazło się na poniższym zdjęciu. Podstawą był szkicownik dla plastyków. Nie obyło sie bez białych i kolorowych kartek, kolorowej wstążki, dużej ilości dwustronnej taśmy (nie ‚faluje’ papieru jak to bywa w przypadku kleju), nożyczek, ozdobnego dziurkacza…

5Po paru/-nastu wieczorach (pracę robiłam ‚na raty’) powstała w końcu księga. Ładnie zapakowana dziś została przekazana w ręce Sylwi prowadzącej bloga Radość Bycia Rodzicem.

3Okładka to jednak nie wszystko. W środku poza wieloma stronami na tradycyjne wpisy z życzeniami gości, znalazło się ok. 20 ankiet weselnych. Wykonałam je w zwykłym programie tekstowym. Pomysł nie był jednak mój, lecz pochodził z bloga Kreatywny Ślub.

4niemarysia

Skomentuj

