Pan Chustecznik :)

Chustecznik ten powstał z potrzeby: regularnie używam wyciąganych chusteczek, jednak te najbardziej ekonomiczne opakowania nie były zbyt ładne i zawsze posiadały szpecące logo producenta. Eleganckie chusteczniki w sklepach z wyposażeniem wnętrz kosztują nie mało, a ten – zrobiłam z pudełka po butach i ścierki! 🙂

1

Jak to zrobiłam i co było potrzebne?

IMG_8988

  • duże kartonowe pudełko po butach musiałam zmniejszyć do potrzebnego rozmiaru i wysokości (uwzględniłam i wyższe i niższe opakowania chusteczek, które wkłada się tu „w całości”). Odcięłam więc dwa „kąty” ścianek i dno. Niektóre wyszły podwójnej grubości, dzięki czemu cały chustecznik jest solidny. Otwór w pokrywce wycięty był nożykiem. Wszystko kleiłam taśmą dwustronną i klejem na gorąco. (koszt: brak)
  • bawełniana ścierka, która wyglądem przypominała trochę len. Oklejałam nią każdą ściankę oddzielnie, a całą pokrywkę jednym kawałkiem materiału. Do przyklejenia materiału również używałam taśmy dwustronnej i zwykłego kleju „Magicznego” ze sklepu papierniczego. Bardzo sie starałam, by wyszło to estetycznie. Zaginałam więc brzegi, a niektóre z nich pokrywałam na końcach tym samym klejem (który po wyschnięciu stawał się przezroczysty). Dzięki temu nie powinny się strzępić, mimo że nie używalam przy tym projekcie igły i nitki. (koszt: 3,50zł ścierka i po ok. 1 zł na zużycie taśmy i kleju)
  • koronki (ok. 2,5 m) kupione w pasmanetrii (ok. 6 zł)
  • metalowy kwiatek ze starego breloczka „Zakopane”, który nieużywany znalazł się w domu. Przyklejony na gorąco. (koszt: brak)

2

4

5

6

Efekt bardzo mi się podoba i myślę, że na tym jednym nie poprzestanę, o ile tylko znów pojawi się jakieś pudełko na horyzoncie… Wyszlo stylowo, wręcz wintage. 😀 A zajęło mi te niecałe dwa wieczory.

niemarysia

2 thoughts on “Pan Chustecznik :)

Skomentuj

