Problem z płaskim prezentem?

Zdarzyło mi sie raz w ramach prezentu wywołać zdjęcie w dużym rozmiarze. Taki płaski prezent, w dodatku w białej kopercie nie prezentował się zbyt ciekawie, a był przy tym za cienki na torebkę czy pudełko prezentowe. Poradziłam sobie więc z nim inaczej:

10

Z kolorowych papierów wycięłam kilka kształtów jednopalczastych rękawiczek (bo okazja przypadała akurat w czasie zimy). Dziurkaczem zrobiłam w nich dziurki, przez które przewlekłam sznurek. Kokardka i gotowe. Prosto, ale niebanalnie, czyli tak jak lubię.

niemarysia

Skomentuj

