Świąteczne zawieszki

To od nich (chyba) zaczęła się moja pierwsza większa przygoda z ręcznymi pracami. Zaczęłam od produkcji dosłownie kilku papierowych Mikołajków, chwilę po tym, jak znalazlam bardzo jasno zaprezentowaną instrukcję na tej stronie.

1a

Do ich wykonania użyłam czerwonej kartki z wycinanek, bo ona wlaśnie miała tą drugą stronę białą, a miało to tutaj znaczenie. Gdy jednak Mikołajki okazały się ładnie prezentować i chciałam nimi obdarować kilka…naście osób i każdej z nich dać pakiecik kilku-/nastu zawieszek, musiałam poszukać czegoś większego. Udało się z papierem prezentowym, który również spełniał wymagania: z jednej strony był intensywnie czerwony, z drugiej biały, a jednocześnie dość cienki, co ułatwiało składanie.

1b

I tak Mikołajek po Mikołajku mijał wieczór jeden, drugi, trzeci… Wykonywanie zawieszek zakończyło się na kilku projektach, które akurat wykonałam po jednej sztuce, bo na tyle pozwalały mi już tylko znalezione materiały.

1c

Na pewno wróce do nich za rok!

niemarysia

Skomentuj

